Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 listopada 2012

Wywiad.

Hejka.;! dzisiaj nie byłam w szkole bo źle się czułam. :D Teraz jest wszystko ok! ; dd Byłam u lekarza to powiedziała: w tak młodym wieku już ząb mądrości ci rośnie. więc przyczyną że wczoraj byłam opuchnięta i wyglądałam jak potwór był ząb. xd

Wracając do bloga obiecałam wam że dodam wywiady i występy 1D z najbliższych kilku dni, i tak więc dzisiaj dodam wywiad z  Zaynem i Louisem dla Polski.

część 1:

część 2:
+kochamy was:

Widzieliście paznokcie Lou? Nie wiem czy on lakierem je malował i nie zdążył zmyć czy jak, ale  nie wnikam w to. xd
Przepraszam że tak mało. Sama myślałam że dodam więcej, ale dzisiaj wróciłam późno do domu i nie zdołam dodać więcej. Dodam więcej na pewno, ale nwm kiedy i nie obiecuję że będzie to w środę. ; dd

***

Tak właśnie czytałam sobie wypowiedzi Lou i El, i powiem wam szczerze że stwierdzam że im bardzo na sobie zależy. nie rozumiem hejterów, którzy ją wyzywają od nie wiadomo czego. Na prawdę wszystkie te wyzwiska ranią też Lou i tego chyba nikt nie chce. Przyznam szczerze że nie przepadałam nigdy za El, ale myślę że dzięki niej Lou jest szczęśliwy i nie wypada jej obrażać. Szczerze mówiąc przekonałam się do niej i myślę że to wspaniała dziewczyna. :)

***
Muszę podzielić się z wami moim dzisiejszym przeżyciem w TESCO. xd
Więc stałam z mamą przy jakiś półkach obok nas chodził jakiś facet.
Ja akurat stałam odwrócona do mojej mamy tyłem, a ona nagle krzyczy:
M: Emila co to jest?
Ja się tak spojrzałam
cebula!?
M. Skąd ona spadła?
J. Hahahahahaha... ( i się do góry patrzę )
Moja mama wtedy patrzy na tego faceta i do niego:
Nie wypadła panu czasem cebula?
Ja wtedy jeszcze bardziej wybuchłam śmiechem. xd
Facet: nie pewnie koś kopnął (i w śmiech)
Patrzymy się z mamą na tę cebulę ja już nie mogłam ze śmiechu. Moja mama  też zaczęła się śmiać.
Ona patrzy się na tą cebulę i ją kopnęła gdzieś pod półki, a ja myślałam że tam nie wytrzymam w tym TESCO. ; dd Jeszcze ten facet się tak spojrzał, a moja mama taka powaga. ; d

***

Hmm.. chciała bym się dowiedzieć czy według was dobrze prowadzimy bloga i czy wam się podoba blog? Piszcie w komentarzach jeśli możecie... :)

Emily.♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz