Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 listopada 2012

Co słychać u 1D. :)

Czołem wszystkim! ; dd
Oglądałam niedawno telewizję i wuja kazał mi przełączyć na Telexpres czy jak to tam się zwie. xd
Chyba wiecie co zobaczyłam nie?
Patrze, a tam Harry krzyknęłam tylko "Boże" i zrobiłam głośniej. Pokazali kawałek teledysku do Little Things i gadali o Take Me Home. Wzruszyłam się normalnie... Jaram się. *.* Jestem z nich taka dumna i ciągle to powtarzam. xd Tutaj macie filmik:

a to jeszcze nie wszystko dzisiaj ma urodziny nasza jedyna czytelniczka Weronika i to właśnie w jej urodziny pokazali 1D w Telexpresie. : D Ta to ma szczęście!♥ I jeszcze raz życzę jej wszystkiego najlepszego! ; *
No to przejdźmy do tematu. ; dd

Pewnie słyszeliście o kłótni Zayna i Maxa z The Wanted na tt. xd do tego dołączył się również Lou pomagając Malikowi i Tom (też z The Wanted) pomagając Maxsowi. xd
Malik rozwalał swoimi tekstami np. Tom obraził pasemko Zayna na co on mu napisał 'Kolego gdybym miał taką twarz jak Ty włosy byłyby ostatnią rzeczą o jaką bym się martwił' hahah. xd Malik mistrz. ; dd

Niektórzy mówią że Harry ma blond pasemko i że zmienił fryzurę. według mnie nie jest to pasemko tylko akurat w tym miejscu ma kawałek jaśniejsze włosy, a fryzurę po prostu sobie tak ułożył więc nie wiem po co to wszystko, a tutaj macie zdjęcie i sami zdecydujcie:


Lou i jego sweetaśnie kapcioszki:


a tak w ogóle wiedzieliście o tym że Harry ma przyrodniego brata? O..o Ja się dopiero wczoraj dowiedziałam i nie powiem byłam zdziwiona, a tutaj macie zdjęcie:

 Trochę stare bo widać że sprzed X-factora a tak wgl to ciekawe jak ma na imię.
Jak się dowiem to wam napiszę. ; dd

Tutaj nasz Hazza oczywiście z laskami:


Uwielbiam to zdjęcie:

Szkoda że nie są już razem... no ale co zrobić. + słyszałam że Dan ma nowego chłopaka. Jak coś więcej się dowiem na ten temat to dam wam znać.

Harry gryzie (chyba) kaptur Horana:


Hazz dodał a IG zdjęcie banana:


Nie wiem co on ma z tymi bananami ale ok. ; dd heh. Ja ostatni przed szkołą poszłam z koleżankami do sklepu i kupiłam nam banany.. xd To wszystko przez niego! ; p


Tak na poprawę humoru. ; dd później dodam więcej gifów. ; dd




Dobra lecę. ; **
Mam prośbę komentujcie jeśli czytacie. To dla nas ważne! :)
Emily.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz